Sometimes I feel like I can't run, I can't crawl

Har jobbat extra på bageriet idag, 10-18:30. Är så glad att jag fick det där jobbet, kunde nog inte få något bättre deltidsjobb! Madde hade Moa och hon hade tagit en sväng ut. Efter jobbet drog jag till gymmet. Sprang som satan på rullbandet, såg ut som en röd tomat efter haha. Körde sen styrka (rumpa, ben och mage) i 35 min utan vila. Det lär säkert kännas av imorrn. Men hade fortfarande lite aggression kvar från igår så det var skönt att få ut det någonstans. Har tränat tre dagar i rad nu som imorrn tror jag kroppen min får vila. Ska iof rida lektion med hästen så får röra på fläsket ändå. Nu ska jag sova, upp med tuppen imorrn!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0