Tjock, trött och äcklig

Å herre vad jag e mätt, har ätit som en elefant! Hade en kul utgång igår. Vi förade på Lionbar sen va vi en stund på Magenta men vi drog ganska snabbt till Marquise istället. Lyckades möta Peppe på vägen hem så sov hos henne och vi kom väl hem vid 6 ungefär. Jag kan inte sova länge på morgonen/dagen när jag varit ute (kan väl aldirg det iof) så stackars Peppe fick oxå pallra sig upp 9:30 när jag vaknade, hehe. Men åkte från henne vid 11 så hon kunde gå och lägga sig igen. Mötte syrran i haninge och käkade lite innan vi drog hem och kollade film. Sen somna jag vid 4 och vaknade typ precis. Hoppas jag kan sova i natt nu...

Hannibanni och moi






 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0