You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.

Usch har ont överallt, huvudet, halsen och kroppen. Skönt att Madde har Moa idag så behöver jag inte åka dit när jag mår dåligt. Fick bege mig till stallet igår ändå och rida. Hon hade varit tvungen att vila både lör och sön så hade räknat med att hon skulle va pigg. Red ut och sen kom det två andra som red ut så började den ena tjejen lite random prata med mig, haha men det är alltid trevligt när folk man inte känner gör det. Så fick sällskap halva vägen. Därefter började jag jobba med traven och galoppen och Moa ville helst köra rejser fart men trots överpigg höll hon sig på mattan. Även om det blev lite tjafs en gång då hon tänkte ladda för bockning. Men peppar,peppar så verkar hon ha lärt sig att hon inte kan göra som hon gjorde med mig förut. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0