Boys. I'd turn gay if they weren't so sexy.

Idag har det jobbats från morogn till kväll. Va ganska skönt, kom lite folk då och då. Direkt efteråt åkte jag och gymmade, woho! det behövdes. December månad har inte blvit någon träningsmånad för min del. Nu ska jag köra igång som förut igen. Verkade dock inte som jag tappat speciellt mycket, tur det. Men ridningen gör väl sitt ändå. Körde iaf överkropp idag. 30 min på crosstrainern med ökad motstånd var 5:e min. Sen körde jag 3 set armar, 3 set mage. Varierade mellan olika övningar. Sammanlagt 5 armövningar och 5 magövningar utan vila mellan seten. Kom hem vid 9 och käka lite middag. Har precis duschat och lagt mig i sängen. Natti alla bloggläsare!



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0