Hello people!

Ligger här som en uppblåst ballong av allt jag svullat i mig idag, men ibland är det okej att göra det också som en bakisdag som denna. Har inte skrivit sen i i onsdags så gör en liten kort summering av dagarna. Torsdags var det mest jobb hela dagen. Fredagen med, sen kom Peter hit och vi kolla lite film. Igår jobba jag tidigt till halv 2. Åkte direkt till stallet och red ut i snön. Va riktigt mysigt och Moa var hur fin som helst! På kvällen drog jag ut med några kompisar, förade på Lion bar sen till Nype. Va inte jättemycket folk men hade kul ändå. Idag har jag voshat med Ebba och Jessica och kollat film och snackat. Ebba drog precis och jag har lagt mig i sängen. Har morgonfodringen imorgon så bäst jag försöker sova nu.

Så sexiga

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0