her heart finally told her to stop wasting her time

Ååå va skönt att den här jobbveckan är slut, 6 dagars jobb gör än verkligen trött. Var i stallet imorse och hade utsläppet. Red sen Moa i ridhuset, tränade framförallt på övergångar och slutor. Verkligen fin sista halvtimmen, så himla ambitiös och shit vilka ökningar vi fick till både i galopp och trav. Sån härlig känsla när hon bara svävar fram! Efter stallet drog jag direkt till jobbet (donken) och jobbade till 18:30. Hemma nu och ska bara ta det lugnt och kolla på film. Ska bli så jäkla skönt att få sova ut imorrn. Och när ja säger så där slutar det alltid med att jag vaknar av mig själv halv 8 (klarvaken) bara för att jag för en gång skulle får sova ut. Annars är man trött som ett as. Karma eller?

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0