I brist på fantasi

När vaknade du imorse?

Svar: Typ halv 10

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?

Svar: Vilken fucked up dream jag hade

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?

Svar: Nope

 

Vilket humör är du på?

Svar: Känner mig seeeg

 

Vad har du på dig just nu?

Svar: Sov-shorts och t-shirt

 

Har du ont någonstans?

Svar: Neeej

 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

Svar: Kladdkaka med grädde men inte skulle väl jag?

 

Hur mycket var din senaste lön på?

Svar: Inget att hurra över direkt

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

Svar: Kaffe latte med vanilj

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?

Svar: Facebook

 

Vad ska du göra idag och ikväll?

Svar: Ska till Moisen och rida iaf sen får vi se, lite oklara planer just nu.

 

Vilken är den första låten du sätter på idag?

Svar:FU miley cyrus

 

Varför ska man läsa din blogg?

Svar: Läs om du vill annars skit i det.

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

Svar: Jobbade

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

Svar: Får väl hoppas på det

 

När fotade något senast, och vad?

Svar: Har skickat massa snaps på mig själv så...

 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?

Svar: Nej nu ska jag fan spara mina pengar!

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

Svar- Min katt, ska jag sparka?

 

Vad tror du att klockan är?

Svar: Jag ser att den är 11:40

 

Vad borde du göra idag?

Svar: Ta det lugnt men är redan rastlös

 

Vad ska du ha på dig idag?

Svar: Ridkläder iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0