Ja en till lista...

1. Har du ett par rosa string?
Om jag har!

2. Vem var den senaste du pussade?
En mystisk man

3. Gillar du någon nu?
Jag håller på den tills vidare

4.Vad gjorde du inatt?
Sov och drömde fet med konstiga drömmar.

5. Hade du berättat för din föräldrar om du blivit gravid?
Haha bror på

6. Hade du blivit glad om din kille friat till dig?
Om jag hade en så nej, är bara 20!

7. Klackskor eller sneakers?
Sneakers

8. Kjol/klänning eller jeans?
Jeans

9. Äkta hårfärg?
Nope

10. Nuvarande hårfärg?
Ja ljusbrunt skulle jag väl säga

11. Frisyr?
Tråååk

12. Skostorlek?
38

13. Civilstatus?
Singel

14. Har du någonsin vart kär?
Japp

15. Tror du på kärleken?
Ja men den kan va jävligt komplicerad

16. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
Nja, har inte gått helt under men lite krossat har det nog blivit.

17. Har du någonsin krossat någon annans hjärta?
Får väl hoppas att jag inte gjort det

18. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän?
Ebba vill du bli min Lebba?

19. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?
Nej

20. One night stand eller förhållande?
Det bror på när du frågar

21. Vild fest eller romantisk hemmakväll?
Vild fest på lördagen och romantisk hemmakväll på söndagen så är helgen perfekt!

22. Telefonkontakt eller face to face?
face to face

23. Har du någonsin velat ta livet av dig?
När jag va i min deppiga tonårsperiod så ja

24. Har du någonsin gått på bio ensam?
Haha nej men skulle fan kunna göra det, älskar att gå på bio

25. Saknar du någon just nu?
Saknar flera

26. Är du glad?
Jadå

27. Gillar du någon just nu?
Det har väl redan frågats?

28. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
Nej inte skulle väl jag?

29. Har du hund?
Japp en cp-pudel

30. Tror du på spöken?
Nää verkar läskigt

31. Skulle du vilja väga mer?
Inget jag strävar efter

32. Skulle du vilja dricka dig full nu?
Hhaha vet inte vill jag det?

33. Kan du låta bli att prata i fyra timmar?
Bror på i vilket sammanhang

34. Kan du vara på en fest utan att dricka?
Alcohol is my only friend <3

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0