Jag saknar dig mindre och mindre

Har sovit så oroligt hela veckan. Ingen aning om varför, drömt massor har jag oxå gjort... Hoppas jag sover bättre i natt, för det behöver jag verkligen. Har jobbat igår och jobbat idag. Igår red jag Moa i ridhuset och jobbade med förvänd sluta på kvartslinjen, övergångar och förvänd galopp. Gick riktigt bra, saknade den där lilla extra glöden bara. Hon gjorde det hon skulle men saknade det där lilla extra, men hon är ett sto och vissa dagar är hon lite tröttare och det är bara att acceptera. Jobbade efter stallet och sen på kvällen åkte jag till Ida och kollade Let's dance.

Imorse red jag ut och klättrade en sväng i skogen och därefter blev det lite galopparbete på vägen hem. Pigg och göad tjej, som vanligt jobbar hon alltid fint ute. Jobbat sen på donken och det har varit fullt ös med löning, barnbidrag och sportlov. Ikväll blir det lugnt för min del, måste plugga. Imorrn är det jobb igen och tänkte försöka gymma innan. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0