Måndag

Morrn! Har haft fullt upp i helgen. Jobbade i lördags och därefter blev det utgång, hängde med samma gäng som sist. Förade på dagobert, sen drog vi till Victoria, därefter Marquise och sen åkte vi hem till Fabbe. På söndagen sen drog jag direkt till jobbet. Som vanligt är man helt slut när man slutat och det ända som betyder något är sängen. Nu är det ny vecka och nya tag. Tänkte åka till port 73 och prova nya gymmet. F&S blir så dyrt i månaden när jag ny blivit så gammal som 20 och bara kan köpa allträningskort där, men jag vill bara gymma så känns onödiga penagar.Så tänkte se va Nordic wellness har att erbjuda. Därefter blir det stallet och ikväll ska jag träffa Zena och Josefin en stund.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0