Helg

Idag var jag med Nell när hon tävlade KM i dressyr på årsta runsten. Det gick jättebra och dom fick ihop 65% :0. Sofia Matteoni tävlade LA där också, hon som vann globen ponny kur. Nej men vi hade det kul gillar att åka med när Nell tävlar :).

Med Zantiago så hade jag bokat ridhuset och försökte göra lite övninagr med honom. Han följde efter mig och stannade när jag sa till. La ut ett reflex täcke på marken för att försöka få honom att gå över det. Men han stod bara vid sidan och glodde. Så tog och flyttade hans hovar/ben så han stod på täcket och om han bara skulle gå nån meter skulle han gått över. Men när jag ropade på honom så backade han bara och gick runt så jag struntade i det. Han fick helt plötsligt lite fnatt också så jag ställde mig på läktaren och lät honom springa runt lite.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0