Zantiago

Blev inegt inlägg igår men min faster Annica följde med till stallet. Red i ridhuset och Annica gav mig lite tips och råd. Red gasnak mkt tempoväxlinagr i traven. Han blir lätt framtung och fastnar i bogarna. Men vissa gånger gick han fint. Efteråt masserade Annica Zantiago medans jag gick ut med hunden Zebbe.

Idag skulle jag ridit ut med Nell, Anna och Moa men det blev bara jag och Moa sen. Vi red runt högdalen och en bit bort mot forsen. Det gick bra men det var inegt roligt väder, typ dugg/regnade för det mesta. Vio red iaf ca 40 min i alla gångarter och kllättrade även lite.
Nu sak jag snart åka på julmarknad med min familj, vi brukar alltid göra det varje år. Men det känns lite konstigt såhär tidigt men man får ju lite julstämning iaf ;)


Zebbe hoppar i somras :)







Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

SV: okej. jo man kan ta den där. där finns det vaccin. kolla på vårdguiden.

2009-11-14 @ 16:04:23
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: sofie

Sv: tack detsamma! :D

2009-11-15 @ 17:27:13
URL: http://sofieslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0