Asså shiiit

Nu känns det verkligen i kroppen. Är nervös men på ett bra sätt. Vi åker typ kvart över 11 och hämtar transporten sen kmr vi vara framme vid 1. Ska kolla hennes sadlar och köpa till lite annat från henne. Sen åker vi så vi blir väl inte framme här förrän vid 3 kanske. ÅH ska bli så spännande är skitglad just nu!! kommer ihåg när jag var yngre och jag önskade och frågade min föräldrar hela tiden om jag kunde få en egen häst. Jag fantiserade om hur allt skulle vara och hur roligt det skulle vara. Jag skulle ha en svart och ståtlig häst som hoppade över alla hinder och alla i publiken jublade osv. Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle få en egen häst men tillslut efter massa tjat så har jag snart en. Känns riktigt overkligt och min föräldrar är verkligen bäst!!!!!!!!


 

I don't always show it
but you know that I do
appreciate how much
the both of you
have helped me with my life,
love, and career
and given me all of the things
that have gotten me here.
Thank you Mom and Dad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0