Fredag :)

Kom precis hem efter ha varit i stallet och hämtat ut min hjälm som jag vann hos stockholmsjenna för ett tag sen. Riktigt snygg och passade perfekt. Red ut med Nell. Red med hackamoret idag igen. Hästarna var pigga som vanligt, Zantiago kändes extra pigg men jag har ökat på maten lite så det är väl därför. Gick bra vi red runt lyckeby. Va jättekul att rida ut med Nell igen kändes som det va ett tag sen även fast det kanske bara va 1 vecka sen sist :P Zantiago tycker så bra om Blackie också. Efteråt så stretchade jag Zantiago och mockade hagen. Sen kom mamma och vi fyllde på havre.





Bloggtävlingar


Va med och tävla om ett tävlingstäcke från Exklusiv horse wear hps linastraningsdagbok.blogg.se


Va med och tävla om boken 14 år till salu hos iamcarro.blogg.se




Länk till tävlingen: Astridstraning.blogg.se 


Länk till tävlingen: Warnmark.blogg.se



Länk till tävlingen: lamiamichelle.blogg.se



Länk till tävlingen: sofiaelinb.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Emma

SV: ja det är jätte trist:(

2010-02-12 @ 18:17:19
URL: http://emmaarbast.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Kul att du är med.

Dina lotter är nu räknade. =)

2010-02-13 @ 18:28:56
Postat av: Carro

Hejsan,

vinnaren av boken "14år till salu" är nu dragen.

Tyvärr blev det inte du som vann, men kika gärna in på bloggen och gå in på vinnarens blogg och gratta henne! :)

Bättre lycka i nästa tävling!

2010-02-22 @ 16:40:21
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0