Inge bra ridpass

Ridpasset gick inge bra idag. Moa verkade inte alls vara på hugget. Seg och okncentrerad nästan hela passet. Hon blev lång och gick för det mesta delen i öppen form. Det kändes inte som det var min ridning som sabbade den här gången. Moa verkade ganska trött och osamarbetsvillig. Däremot så kommer jag på nu i efterhand att jag kanske borde struntat i att få igång motorn och dressyrformen och istället jobbat henne rund och låg, tror att det hade funkat bättre.

När jag väl fick med syrran och hennes kompis att komma och fota så går det dåligt. Aja det var väl inte Moas dag idag. Tror jag rider på volten imorrn också så får vi se om hon är på bättre humör då ;) 

Bara för att lägga in nåra bilder från dagens pass så bjuder jag här på några halvkassa bilder



Borde nog ha jobbat henne lite mer såhär en större del av passet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0