Why are you trying so hard to fit in when you were born to stand out?

Mysigt väder, regn och 10 grader. Då va hösten här. Moa har vaccinerats här på morgonen så då blir det 3 dagar där hon inte ska svettas. Kl 13 ska jag på arbetsintervju för donken i Haninge C, närmare att jobba där en i stan. Tänkte gymma efter. Har kvällsfodringen ikväll också som jag inte får glömma!

Känns ganska skönt att jag inte hoppade på en utbildning på en gång. Jag behöver verkligen fundera på vad jag vill. Skönt att slippa stressen och pressen också för den delen. Jag har inte tråkigt än. Har haft fullt upp ändå med allt och inget. Är ganska säker på att jag vill plugga något som har med medicin, sjukdomar och hälsa att göra. Det spelar inte så stor roll om det är djur eller människor. Jag funderar nog mest mellan veterinär, djursjukskötare eller biomedicin. Har iaf kommit fram till att jag inte skulle palla plugga inom teknik, data eller den vägen, det är inte något som inresserar mig. Även om pengarna lockar så måste det va någorlunda roligt. Jag ska ändå jobba med det i typ 40år. 


Det är inte lätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0