Jag är apan som liknar dig.

Tänk att det redan snart är nyårsafton, kändes som jag tog stundenten igår. Tiden går bra fort. Red Moa i ridhuset och hon va riktigt fin! Började lite med den övningen jag fick rida i fredags för Anna. Jag jobbar henne i förvänd galopp längs fyrkantspåret och syftet är att lossa bogarna. Hon går lite som i en sluta men mer fokus på att bogen ska in. Efter det körde jag lite rakrikting i skritt och trav-halt övergångar + ryggningar. Avslutade med Galopp-skritt övergångar. Hon va kvick i galoppfattningarna idag. Även övergången från halt till trav, behöver bli ltie snabbare in i halten. Hon kändes väldigt loss och fin, mycket energi att rida på. Är supernöjd med henne idag. 

Skulle egentligen åkt till mormor nu med familjen men kom hem så sent plus att jag har fått mer ont i axlarna. Det kom fram direkt på jobbet. Får smörja in med Zon och sen försöka ta mig till en massör och få lite tips.


Mois

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0