Shoppat lite i Annexet

Hemma efter första globen stoppet. Det blev mest att gå i Annexet nu på förmiddagen men hann se några ekipage i Grand prixen och kadriljen i tömkörning. Tinne Vilhelmson Silfvén på Don Auriello som vann såg jag och det va ju tur det, snygg uppvisning. Tycker den där hästen är grymt fin och Tinne rider väldigt bra också. Det där är jag och Moa någon gång i framtiden *host*. Vad köpte jag för nåt då? Haha shoppade loss ganska bra, men har inte handlat hästgrejer på ett tag så det va nödvändigt. Kom hem med två schockemöhle dressyrschabrak, en spooks vinterjacka, bruna DM benlindor, tretorn advance stövlar, stalltäcke och pannband. Kommer kanske köpa några grejer till ikväll hehe.. Nej nu ska jag rulla till stallet, måste mocka åt hästen.

Ni får bilder på allt jag köpte imorrn men här är jackan jag köpte bland annat:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0