Spend life with who makes you happy not who you have to impress

Försöker knåpa ihop en julönskelista men jag vet inte vad jag vill ha, haha i landsproblem... Var i stallet i förmiddags. Moa klipptes först. Under tiden kunde jag småpyssla med annat. Impregnerade bland annat hennes vintertäcke som vi har tvättat. Moa tyckte inte det va lika kul att bli klippte den här gången, lite rastlös och svårt att stå still. Men tillslut blev hon klar och jättefin, hon har sjuktfin underpäls! Red för Anna sen. Tycker det gick bra. Jobbade mycket på volten, att verkligen få igenom ställningen och vara kvick och aktiv i bakbenen. Hon har lättare att vinkla in i högervarv än vänster. Vi flytta lite bakdeln längs långsidan också. Vilket hon har lite svårt för, blir lite soppatorsk. Det är något vi måste jobba vidare med. Dock så känner jag att även om Annas sadel är bättre så är inte den här perfekt för Moa. Det känns att den stör henne också och jag sitter inte perfekt heller. Jag hoppas vi kan åka till mustang på fredag och kolla ut ny sadel. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0