A woman with good shoes is never ugly

Tacos är äckligt gott men magknipen efteråt är inte lika kul. Idag har jag varit i handen med mor min, lånade en bok och köpte ett par skor, därefter åkte vi till Lyckås och fick med mig ett par ridbyxor och två borstar. När vi sen skulle åka till stallet kom jag på att jag hade glömt strumpor så fick svänga in på Ica och köpa ett par strumpor. 

Väl i stallet lastade jag in alla hästgrejer som skräpat här hemma uppe på loftet där vi nu äntligen ahr fått en plats. Det tog en liten stund men skönt att få lite ordning. Red i ridhuset på min prinsessa. Tränade det vanliga och det gick riktigt bra. Hon tappar formen lite i övergångarna från trav till galopp så det måste vi jobba på. Åkte till F&S efteråt för mamma hade sagt att det var ett medel jympa pass men när jag kom dit viade det sig att hon hade kollat på fel vecka. Det fanns bara yoga och jag kände inte alls för att gymma så det fick bli yoga.


Skåpet på loftet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0