You were created to be a champion, don't settle for anyting less

Du gamla du fria du fjäll höga nord, du tysta du glädjerika sköna.... Jag vet att ni kan höra min vackra stämma strömma genom era datorer nu och att ni viftar med svenska flaggan i takt och sjunger med. Alla är vi stolta över Sveriges national idag, eller? Hahah nej har faktiskt inte ens tänkt på att det är Sveriges national dag idag, brukar mest bli glad för att man är ledig. Men man kanske borde ta och fira den här dagen, stolt svensk som man är. Nog talat om Sverige och över till min intressanta dag.

Började med att följa med Nell på dressyrtävling i Botkyrka. Det gick sjuuukt bra, både Blackie och Nell var grymma. Dock var det en tjurkärring som dömde i första klassen och jag tror hon måste ha sovit igenom Nell och Blackies ritt. Men i LA klassen blev de rättvist bedömda och där blev de placerade två. Superduktiga!! 

Efter tävlingen åkte jag till min egna polle och red i ridhuset. Gick awsome! Hon tjurade lite ibörjan för att det var jobbigt men sen släppta allt och hon var en ängel att rida. Allt bara flöt på och hon jobbade på super! Nu är det bara att köra på och hoppas på att hon kan börja bygga muskler igen :)
















Visst är dom bara för snygga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0