Healing yourself is connected with healing others.

Har varit dålig på att uppdatera men jag är en upptagen kvinna och då får bloggen lida. Snart åker jag in till stan med Ebbsan, det är massage som gäller. Kan inte minnas sist jag fick det, ska bli skönt hoppas jag. Tror dock att jag är stel som en pinne. Igår red jag Moa i ridhuset och hon var riktigt fin, väldigt positiv. Jobbade henne från marken ibörjan och det var en del andra hästar i ridhuset. Hon skulle bokstavligen attakera dem om de kom för nära. Hon trodde att de skulle ta godis från mig. Hon brukar annars vara snäll men inte igår inte, då fick de andra hästarna akta sig. Men det släppte sen när jag hoppat upp. Är ledig resten av dagen vilket kommer gå åt till Moa och att plugga. Vi hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0