Fredagsmysss

Kom precis hem från mitt andra hem, alltså stallet. Red lektion för Anna. Moa har varit vädligt ovillig den här veckan och ganska tjurig när jag ridit. Funderat på ifall hon har ont någonstans men hon haltar inte och ömmar inte när jag klämt och tryckt över hela kroppen. Så jag förklarade det för Anna och det verkar som Moa bara har en dålig vecka.  Lektionen gick bara ut på att renodla hjälperna, så hon lyssnar. Tillslut taggade hon till ordentligt och blev sitt vanliga positiva jag. Men det blev inget ridpass så att vi tränade form och takt osv utan bara att hon skulle lyssna. Så kan det va, får fortsätta på samma spår imorrn och se hur hon känns. Om en stund blir det fredagsmys med några kompisar. Ni vet tacos, godis och film.  Så svenskt det bara kan bli såhär på en fredagskväll.


Gammal bild






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0