Hemma igen

Så nu är jag hemma igen efter några riktigt härliga dagar i London. Vi åkte alltså i måndags kväll och det var hur smidigt som helst att hitta hotellet. I tisdagas gick vi runt på oxford street och lite andra ställen som picadilly circus m.m. Vi började 10 på morgonen och var klara 10 på kvällen, har aldrig haft så ont i kroppen (speciellt fötterna) i hela mitt liv. Men kul var det! Fanns så mycket grejer vi var bla på primark, victoria secret, marc jacobs, michael kors, hollister, forever 21 med flera. I onsdags gick vi runt igen och tog de affärerna vi inte hann med dagen innan. Har fått med mig en hel del grejer, hittade nyårsklänning, skor, tröjor, linnen, underkläder, smink, och julklappar. Att ta sig till flygplatsen för att sen åka hem blev dock en lång historia, kan säga att jag inte sovit något på två dagar så i natt sov jag 12h och skulle kunna sova 12h till. Men jobbet kallar så det är bara att sätta på sig happy facet och köra på med vardagslivet igen!






 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0