A simple 'I love you' means more than money.

Har träningsvärk i hela kroppen, tyckte inte jag gymmade så jättehårt igår. Men har tränat 4 dagar i rad nu så det kanske är allt som kommer på en och samma gång? Tömkörde Moa igår och det gick himla bra. Verkar som hon är i en bra period nu, hoppas det håller i sig. Jobbade med att flytta bakdelen, 10-metersvolter och tempoväxlingar. Tempoväxlingarna i högergaloppen gjorde hon riktigt bra, tog in henne på 10meters volt i upptagningarna och där satte hon sig riktigt bra på bakdelen, hon va även kvick framåt sen igen.

Idag ska jag rid för Anna. Ska va med Ebba i eftermiddag. Ja det är väl min tisdag. Kan berätta att jag har bestämt mig för att börja jobba igen och börja praktisera i ett stall senare iår istället. Då jag vill åka iväg och göra nåt roligt i slutet av sommaren. Så jag har en plan med året iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0