Hemma i kära Sverige igen

Hemma igen och det känns jätteskönt, dock tråkigt att det inte blev som jag förväntade mig men som sagt det finns andra ställen att åka till. Kunde inte vänta tills imorrn så åkte till Moa nu på kvällen för att gosa och borsta på henne. Så himla söt min häst! Ska bli himla kul att sitta på henne imorrn. Anna hade rididit henne idag och hon hade varit jättefin. Hon laserbehandlades igår och hade känts väldigt mjuk och smidig idag. Ska lägga in lite laserbehandling på henne en gång varje/varannan vecka och sen försöka få min faster att komma ut varje vecka och massera henne. Det har hon ju gjort nu när jag varit borta. Hennes spänningar i vänsterbak har blivit mycket bättre så Anna och jag ska på måndag lägga upp ett schema för hur vi ska gå vidare med träningen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0