Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Det svenska vädret är underligt, -20 grader idag och enligt väderapporten ska det bli plusgrader nästa vecka. Svårt att bestämma sig (frågetecken). Lär väl bli sådär härligt halt och slaskigt nästa vecka då. Hoppas på bättre i Burmingham. Är så taggad, vill bara iväg! Samtidigt som jag inte vill lämna trygga Sverige och vännerna. Måtte det bli bra. Imorse följde Annica med till stallet och masserade Moa innan lektionen för Anna. Orkar ärligt talat inte skriva ner allt som togs upp under den här lektionen. Anna och Annica analyserar allt i minsta detalj. Får va glad om jag ens kommer ihåg hälten av det de säger, haha. Sammanfattat så är det vänsterbak vi måste jobba med och det kommer ta sin lilla tid. Ska skriva ner det som behöver jobbas på och ta med till England så om Moa kommer sen så kan jag förklara det för Ferdi eller den som hjälper mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0