I need your love I need your time When everything's wrong You make it right

Såg precis när mästarnas mästare sitter i sittande stolen i 12min! Att de orkar! Undra hur länge jag skulle orka stå  sådär i press och tävling?

Jag har iaf jobbat idag och drog direkt efter det till stallet. Red ut med Sara och vi red runt på lite nya ställen så det slutade med att vi red 1 och 1/2h. Moa va skitglad och fick lite dampryck i galoppen. Jag red runt ängrna på slutet och hoppade över terränghindrena och det tyckte hon va superkul! Va första gången vi gjorde det. Nästa vecka jobbar jag bara tre dagar, dock så är det mördarpassen på 9 och 1/2h men jag kommer hinna träna bra på mina lediga dagar iaf. Nu ska jag fortsätta kolla på vampire diaries. Det här är varför jag aldrig brukar kolla på serier, för jag blir helt fast och det förstör min sömn. Varför skulle jag börja kolla på skiten förrrrr??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0