allow yourself to let go

Fredag igen, skönt med helg? eller? Inte för mig, jag ska jobba. Kommer dock gå ut på lördag så har något att se fram emot ändå. Har varit i stallet här på morgonkvisten. Hade morgonfodringen och pysslade med lite annat. Gick en promenad med Moisen. Kan skriva om ridpasset igår istället. Då red jag bort mot gravfältet och in och klättrade i skogen. Slingrade runt bland träden och jobbade smidighet. På tillbaka vägen blev det lite galopparbete med massa energi men jobbade fint gjorde hon. Börjar jobbet 13 idag på bageriet och kommer hem senare ikväll. Känner mig orolig i magen, snälla låt mig slippa spy för en gång skull. Ska börja tvätta händerna tjugo miljoner gånger om dagen och bära munkavel och dräkt så inte än ända magbacill kan komma åt mig!

 


 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0