we don't even have to try, it's always a good time

Så nu är jag hemma igen vilket känns blää, haha vill tillbaka. Hade skitkul! Tiden gick alldeles för snabbt. Vi va som sagt där med några kompisar som vi träffade i Mallorca. Blev mest festande och sen gick vi även på bio två gånger och lite annat. Ska lägga upp lite bilder så fort Ebba skickat dem till mig. Jag börjar inte jobba förrän på torsdag så har tre dagar på mig här att vila upp mig på. Blir bara skräpmat när man åker ut sådär och så alkohol på det, min mage känns som en uppblåst ballong. Rena himmelriket att få tugga i sig en sallad när man kommer hem. Kommer åka till Moa ikväll och rida ut med Hanna.

På arlanda innan vi skulle åka dit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0