too many fucking thoughts

Sista lediga dag den här veckan sen är det jobba, jobba. Åkte till stallet imorse, Moa skulle klippas kl 9 vilket hon också gjordes. Superfin blev hon! Mockade och fixade med annat under tiden. Dock red jag inte för Madde skulle göra det. Åkte sen in till stan till frissan och färgade håret. Passade på att kolla i lite affärer och fick med mig en höstjacka från Zara. Känner mig allmänt blöö just nu, blir så så fort jag är hemma själv. Då kommer alla tankar, ångest och "problem" upp i huvudet. Va skönt det vore om man bara kunde stänga av hjärnverksamheten en stund och slippa tänka. Kan inte sova när jag är såhär!



 

Kommentarer
Postat av: Your sistah from another mistah

Här kom det upp lite nya bilder, ge mig bilder sen ;)

Svar: Ja, hittade dom på mama och babas mobil, du får dom sen voshaaaan :)
Elin Pamlin

2013-10-02 @ 00:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0