4:e advent

Har inte blivit bättre på att blogga men kommer säkert vara såhär under julen. Igår red jag iaf i ridhuset på morgonen. Tog fram lite bommar. Ibörjan gick det inte alls bra. Han bara stretade emot och spände sig. Men efter en stund började han slappna av och gick bättre. Mamma var med och filma och tog lite kort. När jag kom hem julpysslade jag och min syrra lite paket till släkten. Började sen rimma på alla paketen och sen laddade jag över ny musik till min mobil så man har ngt att lyssna på när man ska sitta 8 i bilen till åre.
Nu ska jag snart ladda över lit mer musik och sen ska jag rida dressyrlektion för Sara. Kl 13 sen ska vi åka till min faster. Idag är det 4:e advent, snart julafton :)
Här får ni lite bilder från igår.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0