Ridhuset

Hann rida innan ridlektionerna började vilket var riktigt skönt. Min kompis Ebba har blivit medryttare på en häst i närheten så hon red i ridhuset samtidigt. Zantiago avr riktigt seg ibörjan, fanns ingen framåtbjudning alls. Tyckte det var jobbigt och försökte komma ur arbetet. Men galopperade några varv och ökade på ganska mycket. Efter det vakande han till live och det gick bättre. Men han hängde ganska mycket i mig och hade inte med bakbenen. Men efter lite tempoväxlinagr och halter började han jobba bättre. När jag kom tillbaka till stallet tog jag in hästarna och fixade alla grejer. Stretchade även Zantiago. Nu ska jag snart se på halv åtta hos mig och sen ska jag plugga spanska.


Kommentarer
Postat av: carro

Sv: Ja, det ger verkligen en härlig julkänsla.

2009-12-01 @ 00:48:04
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: loisa

vad är det för häst du har? :)

2009-12-03 @ 17:21:27
URL: http://sorino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0