Z

Åkte till stallet 20 i 7 och började att fixa grejerna. Sen åkte jag med Nell och Blackie på tävling. Hon tävla LC och LB. Gick jätte fint på framhoppningen men inte lika bra inne på banan. 2 pet i båda klasserna men jag tyckte ändå dem skötte sig bra. Kom hem igen klockan 4 och red Zantiago en stund i ridhuset. Han kändes väldigt fin. Mamma tog lite kort men alla bilder var typ suddiga men två blev iaf lite skarpare. Efter det fixade och knoppade Malin hans man m,edans jag putsa grejerna. Imorrn blir det dressyrtävling :)

 
Zantiago och jag

 


Nell och Black jack


Kommentarer
Postat av: N

Hahaha, finaste big-ass ja har på ena fotot x]

2009-10-10 @ 19:56:24
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni två värkar vara två bra ryttare!

sv: aa ja rider :)

2009-10-11 @ 16:05:56
Postat av: Maria

Ni två värkar vara två bra ryttare med talang!

sv: aa ja rider :)

2009-10-11 @ 16:07:04
URL: http://skvallerochmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0