Go' morgon

Har varit uppe och morgonfodrat, ska upp senare för att fixa grejerna till i morrn och antingen får Zantiago stå helt eller så kmr jag göra någon övning från marken. Mina ridstövlar som gick sönder förra veckan (dragkedjan) lämnade vi in förra veckan också men dom har inte blivit klara så imorrn får jag rida med mina jodpurs som jag aldrig använder för att dom är alldeles för små. Men det fungerade förra helgen när jag tävla i hoppning så då ska det väl funka i dressyren också. Men hade mkt hellre velat haft mina ridstövlar men, men.


Zantiago :)

Glömde skriva igår att jag red för Sara. Tränade programdelar från LC2:an och det gick bra. Han hade inte lika bra framåtbjudning som han hade när jag red på volten och tjurade ihop sig några gånger. Men övergångarna och halterna blev fina och fick träna på att verkligen rida nogranna vägar.

Snygga nya matchande grejer från hööks. Det här skulle Zantiago passa i ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0