Hoppträning

Förlåt för dålig uppdatering. Har inte hunnit, vart med Ebba sen i fredags och varit i stallet, pluggat med mera. Idag hopptränade jag för Sara. Tränade tempoväxlinagr i galoppen och att han skulle hålla en jämn galopp med energi utan att bli springig och runda galopp språng. Gick bra, Zantiago var väldgit pigg och han blev helt slut efteråt, stod och sov när jag gjorde iordning honom efteråt. Fick till ganska många fina språng. Ramlade av en gång, va ett lite titthinder och vi kom i ganska hög fart så stanna han till och sprang vid sidan om så då ramla jag av. Men gjorde inte illa mig. Han hoppade det hindret sen iaf. Hindrena låg på 70-80 och hoppa ett 85 hinder också. Mamma tog lite kort.







 



Måste bara lägga in den här när jag provade ta rörliga bilder med kameran. Ebba studsade upp Jessica


Kommentarer
Postat av: Mirjam

din ponny är så sjukt snygg ;)

2010-04-25 @ 19:18:02
URL: http://sthlmftgotland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0