Bra springtur!

Va bra det gick och sringa idag, sprang mkt snabbare än vad jag brukar, tror jag iaf, det kändes så. Börjar komma igång efter sommarens vila. Synd att jag inte tog tid men ska börja göra det nu så man kan se om det blir någon förbättring.

irriterad jag blir på designen. Först så funkade inte designen som den skulle på min data men på en annan. Så då satt jag en stund och fixade det. Men nu såg jag att på ännu en annan data så funkade det inte med dom runda hörnen på boxarna och så kom inte dom där fyra bilderna i mitten av boxarna. Även fast den datan också har internet explorer 8. Ah nu måste jag fixa det på den datan också så får jag hoppas att et funkar på era datorer också. Ni kan väl säga till om det inte gör det.


Såhär fint borde det va ute när man springer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0