Förvänta dig det värsta, hoppas på det bästa och ta det som det kommer

Idag var skolan som vanligt enligt schemat. Började 9 och sluta kl 4. Fick läxa i historia tills nästa vecka. Imorrn blir det skönt för Ind A börjar inte förrän näst, nästa vecka vilket betyder att vi börjar 11:45 och slutar 12:55 imorrn :) en matte lektion och sen elevråd, skönt. Varför har jag inte häst nu när jag för en gång skull slutar tidigt? På söndag ska jag iaf få rida masala och skutta över ngt hinder kul! Efter skolan va jag hos Ebba en stund så gick vi ut med hundarna ngn timme. Tänkte jag skulle ut och springa snart också. 
Ska ringa på en häst idag också som verkar bra. Den står i stockholm så det är nära och bra.


Zantiago


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0