Fredag

Jobbade på skutan till klockan halv 1 men var kvar en stund efter och lekte med några små tjejer. Sen ville dom åka på moppen så skjutsade runt dom en stund och sen åkte jag hem.

Har bara suttit framför datan sen dess och hittat en sjukt snygg häst som jag verkligen gillar. Ringde på den också. En welsh cob valack som nyligen blivit kastrerad men är inte hingstig och stått mellan två brunstiga ston utan att ha brytt sig. Inte i full kondition nu, väldigt välinriden, född 2001. Han är godkänd i Frankrike och Sverige,samt är livstidslicensierad i Svenska Welsh& Cobföreningen. Snäll, älskar att bli ompysslad, hoppat på klubbtävling 1,00 och nollad varje gång. Stor galopp, fint steg och går nästan självmant i form. Ska visa den för min faster och se vad hon säger. Lite dyr för oss kanske men annars vill jag provrida den.

Såhär ser hästen ut






Bilderna tagna här ifrån


Kommentarer
Postat av: Danni & Sara

Hej, vilken fin blogg du har!

Skulle du vilja byta bildlänk med oss? :)

2010-08-07 @ 00:36:50
URL: http://itsabouthorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0