Gäsp..

va trött jag är. Började tidigt idag sen när jag kom hem gick jag en lång promenad med Zacke och sen duchades han. Nu vill han leka hela tiden så man får ingen lugn stund här. Är hungrig men vi har typ inget hemma, mamma ska handla idag, så väntar tills vi ska äta middag. Blir så himla sugen på att rida ut i det här vädret, gillar sensommaren/början på hösten, tycker det är bra rida ut väder. Känns som jag tjatar om att rida och vill ha häst hela tiden men är så himla sugen att jag inte kan sluta upprepa det ;)


Gäsp


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Vinn ett Schockemöhle schabrak på bloggen!

har du lämnat tillbaka pållen nu? :( hur känns det att vara utan häst?

2010-09-01 @ 19:00:52
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0