Nya grejer

Åh vad jag är sugen på att rida och ha häst just nu. Vill hitta den perfekta NU men det tar ju tid att hitta den rätta. Vill komma igång ordentlig har bara ridit lite då och då i sommar och inte seriöst. Har vart med Ebba idag och så tog jag med Zacke till henne så fick han hälsa på deras hund hampus. Gick bra och Zacke blev jätteglad. Hampus är lite äldre så han orkade inte lika mycket som Zacke men de verkade trivas tsm. Imorrn provrider jag en ny häst i Nynäshamn. Så får vi se vad jag tycker om den. Glömde säga att jag köpte lite ny grejer för hööks för ngn dag sen. Köpte jacka, ridbyxor, ridstrumpor, läderbalsam, spö och prylkorg.








Den här fast mindre rutmönster och grå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina grejjer du köpt! =) Tyckte Jackan va jätte snygg :)

2010-08-13 @ 11:51:29
URL: http://equine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0