PRE

Bara två dagar tills skolan börjar, tråkigt, vill vara ledig längre :P Har precis tränat. Körde styrketräning med olika stationer som jag körde ca 40sek på varje station. Försökte köra ganska intensivt och blev ganska trött på slutet.

  Idag vid 2 tiden ska jag kolla på en häst. Ganska när där vi bor, tar typ en kvart/20 min att åka dit. Ett PRE sto född 97. Sent tagen eftersom i Spanien så använder dom bara stona att avla på. Men hon är sammarbetsvillig och gillar att jobba. Känslig och med lite motor. Snäll i hanteringen och går att rida ut själv på. 158cm i manke. Dom har en PRE uppfödning där och hon hade några andra till salu också. Hon sa inte så mkt över telefon, utan tyckte det var bättre att vi kom dit så hon kunde berätta om rasen m.m.

Hästen jag ska titta på idag




Bilderna tagna här ifrån


Kommentarer
Postat av: Elkah /HORSEBACK

Ohh! Vad fin, hoppas det är den rätta! =)

2010-08-22 @ 12:31:44
URL: http://horseback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0