Even if happiness forgets you a little bit, never completely forget about it.

Finally!! som jag har längtat efter den här dagen. Hon gick igenom besiktningen. Så nu kommr jag ha en häst till nästa helg. Känns jättekonstigt, har inte fattat det än. Ställde nästan in mig på att det inte skulle gå eftersom det inte har funkat alla andra gånger. Man blir liksom så van att den här gången vågade jag inte ens hoppas. Blev nästan chockad. Men tycker jättesynd om Linnea (ägaren) hon har haft hästen hela dens liv och det här var jättejobbigt för henne. Men hon kommer komma och rida, hälsa på och hjälpa till ibörjan och det känns jättebra. Hon är väldigt seriös och vill att Moa ska få det bra hos sin nya ägare. Skojj!!! kan inte vänta tills nästa vecka men nu blev det så och en vecka av alla 6 månader jag letat häst gör väl ingenting. Hade nästan gett upp hoppet om att hitta en häst och framförallt mina föräldrar var riktigt trötta på det eftersom de bla betalde massa stallhyra i onödan och det tar mycket tid. Men nu ser jag äntligen ljuset igen men tänekr inte bli riktigt glad förrän hon står hemma i stallet, allt kan hända.

Här är alltså hästen jag ska köpa och under är den text som fanns vid annonsen.



Sto f 2001, e Campari M-Magini-Imperator säljes. Tävlad med många placeringar upp till regional LA:6/MSVC:2. Tränar mot MSVB, byten påbörjade. Mycket rolig att jobba med. Stabil även vid uteritter. I full tävlingskondition.

Sparsamt hoppad på grund av ryttarens ointresse - tycker dock att det är jätteroligt.

Okomplicerad i all hantering - att sko, lasta, klippa. Mkh ca 160.

Säljes på grund av ändrade familjeförhållanden.

Filmer
Träning: http://www.youtube.com/watch?v=eonhlxgXci4
Tävling LA6: http://www.youtube.com/watch?v=lIaSHe2TFrI

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Gud va kul!

Grattis! :D

2010-12-10 @ 17:57:47
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0