I hope life isn't a big joke, because I don't get it.

Hellu! borde egentligen sova nu men är hur pigg som helst, ska typ upp vid 5 imorrn. Idag var jag först i skolan. Sista lektionen var historia prov. Gick jättebra ,tror jag. Blev klar på 25 min. Det var precis rätt frågor så det gick snabbt. Bara för at jag säger såhär missa jag väl massa men hoppas jag får MVG för tränade som tusan igår till det här provet. Efteråt så drog jag och 5 tjejer till hem till mig och såg på The ring. Det var skoj, behövde ha lite roligt och slappna av nu. Det har varit så mycket med skolan och andra saker med hästar och allt som gjort att jag blir stressad och så. Som vanligt hoppas jag alltid för på mycket och planerar alltid allt och när det inte blir som jag tänkt mig känns det som jorden gått under och jag mår inte alls bra. Har en känsla i magen just nu att någonting inte kommer gå bra och oftast när jag känner så, så händer det något dåligt. Det känns inte alls bra. Jag är obehagligt nervös utan någon anledning och det är inte ett gott tecken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0