JULLOV!!

Äntligen är det jullov! Dagen började med att jag tog bussen till skolan. Det delades ut lite busskort och sen var det avslutning i aulan där några sjöng. Efter det kom Annica och hämtade mig och vi åkte upp till stallet. Annica red Moa idag i ridhuset och sen skrittade hon av henne en stund ute. När vi var klara i stallet så åkte jag med mamma och köpte lite julklappar och mat med mera. Det har verkligen varit svinkallt idag, jag har knappt kunnat andas. Usch det är för kallt nu tycker jag det är tom kallt inne så man knappt kan sova på kvällarna. 

Bildbomb från idag på Annica och Moa :)
























Kommentarer
Postat av: jessika

Hej!! vad söt häst :)

jag rider också :)

2011-09-19 @ 17:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0