Sitter här...

Sitter här i skolan och väntar på att mamma ska komma och hämta mig. Det sista provet för terminen är nu avklarat även fast det inte gick som jag hoppats så är jag glad att det är över nu. Det är bara en dag lvar sen är det jullov. När jag tänker på lov så tänker jag att man ska ta det lugnt och slippa allt som har med skolan att göra men nej så är det tydligen inte. Jag måste plugga endå även fast det är lov fast det blir ju minder plugg änn vanligt så är väl glad endå ;) 
 
Vid 5 ska jag åka upp till stallet och sen rida Moa en kortis om vi nu får plats i ridhuset. Vid den tiden brukar det vara proppfullt för att det bara är ledigt för privatryttare mellan 6-7 så då kommer ju alla tränga in sig där då. Annars kan man rida innan klockan 4 men det hann jag inte idag så då får jag hoppas att alla rider ut idag istället. Jag känner mig så glad just nu, det känns så himla roligt och jag  är supertaggad på att komma igång och träna och förhoppningsvis kunna tävla sen i vår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0