"Time is what we want most, but... what we use worst."

Det är läskigt hur fort tiden går ibland. Snart kommer jag väl sitta där i min gamla gungstol, skruttig och gamal och tänka tillbaka på alla barndomsminnen. Haha nej men jag förstår faktiskt inte var tiden tar vägen. Har varit en vanlig dag idag, inget speciellt har hänt. Vart i skolan, åkt hem och pluggat sociologi, gått ut med hunden och nu ska jag plugga lite sociologi igen. Har 5 prov kvar innan jullovet. Fattar inte hur jag kunde klaga förut om jag fick någon läxa då och då i högstadiet, det var rena sommarlvet jämfört med gymnasiet!

Ja, vad ska jag mer berätta för spännande. Zacke (hunden) åt upp en halv chokladtomte idag så får väl hoppas han inte dör nu. Den var inte så stor som tur var och så är det ju knappt ngn kakao alls i sånna där så han överlever nog. Inget nytt på hästfronten ska prova den där hästen jag pratat om på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0