Vanlig måndag

Hellu! Bara 5 dagar kvar :P ganska skön dag som vanligt på måndagar. Bara tre lektioner. Första lektionen hade även han som skrivit ett öga rött typ föreläsning för oss, han var skit rolig. För en gång skull somna man inte under en föreläsning. Efter det hade jag, sadia, josefin och Zena engelska nationella hör och det gick väl ganska bra. Efter skolans slut gick jag och Ebba ut med hundarna och sen var vi duktiga och plugga lite matte. Nu sitter jag här vid datan och Ebba pluggar lite till. Hon har matteprovet imorrn men eftersom jag ska med sociologin till tingsrätten kmr jag göra provet på fredag, så får lite längre tid på mig :P Men som vanligt behöver Ebba min hjälp så nu kan jag inte skriva mer. Hade det gott sålänge! ;)


Kommentarer
Postat av: N

sv: å så är jag inte det :PpPPppP <3

2010-12-14 @ 20:22:14
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0