Tisdag

Äntligen går det att gå in på blogg.se. Har inte kunnat göra det på ett tag nu. Någon annan som haft samma problem?
Red iaf ut med Ebba på ärtan vi red runt högdalen. Gick bra, zantiago lyssnade bra. Red lite skänkelvikningar och sluta längs med vägen.Gick riktigt fint på slutet.

Imorrn kommer min faster och ska hålla lite lektion för mig samt massera Zantiago ordentligt. Får se om hon känner någon skillnad sen sist hon va här.
Fick ett mail idag från S.R häst- och ryttarutbildning att de hade en dressyrkurs nu snart med framförallt träning på sits och inverkan. Skulle jag vilja åka på eller så tänkte jag fråga min faster om vi kunde rida en lektion där under sportlovet. Gav väldigt mkt sista jag red där och hon hade väldigt trevliga och välutbildade hästar. Så det hoppas jag på :)


Hästen jag red på kursen sist Aramis

 
Tagna från videon därför suddiga






Kommentarer
Postat av: Beffa

Ah, dom var jättesköna! :D Hoppas de fortsätter vara det när man rider "ordentligt" också, har bara skrittat med dom första gången idag :D

2010-02-09 @ 22:46:58
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Frida

ja han är gullig (:

fin blogg

2010-02-09 @ 23:32:36
URL: http://fridaahagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0