Kallt

Brr va kallt det är minst 16-. Riktigt kallt var det att rida fat blev lite varmare när man kom igång. Red för Sara tränade övergångar och framförallt att rida på högerbogen och högersidan och släppa fram vänster sidan. Han ställer sig gärna åt vänster och trycker ut högerbogen. Fick reda på idag att jag kunde vara med på nyårscupen imorrn på vendelsö ridskola (det var fullt förut när jag ville anmäla mig) det är både hoppning och dressyr. Så idag red jag igenom programmet för Sara. Gick riktigt bra. Han gick i stadig form för det mesta och halterna och övergångarna blev riktigt bra, fräch tempo hade han också. Hoppas han går lika bra imorrn. Det som är jobbigt bara är att han vet vad han ska göra så innan galoppen taggar han till.
Nu ska jag snart äta tacos, mums!


Kommentarer
Postat av: annie

håller med texten på din header :)

2010-01-06 @ 22:39:35
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/
Postat av: Emma Persson

SV: aa, hemskt är det :( haha

2010-01-07 @ 10:49:09
URL: http://eemmapersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0